Ivo Richter

Jsem klerofašistický židobolševik, dogmatistický revizionista...
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2035x

Ivo Richter

Tumáš šutrem po lebedě...

Tak nám přizabili Topolánka... chtělo se mi v první chvíli parafrázovat známou hlášku.

21.8.2009 v 19:30 | Karma: 28,30 | Přečteno: 2879x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Hasičák v autě aneb nechte to shořet

Tak jsem kouknul do dnešních novin a doslova se zarazil, když jsem narazil na článek, v němž autor popisuje některé změny v povinnostech řidičů. Nevozit rezervu... no, budiž, v dnešní době asi opravdu není třeba vláčet kolo (ať už plnohodnotné, či jen dojezdové), pokud bude v kufru sada na opravu. Ale hasící přístroj???

19.8.2009 v 19:26 | Karma: 16,13 | Přečteno: 1636x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Zdravotník - veřejný činitel???

Nerad bych se rozepisoval o všech zdravotnících, jde mi především o řidiče sanitek, mezi něž patřím. A nejde mi ani o sebe, nýbrž o příběh mého kolegy, který přišel k úrazu, jak slepý k houslím.

8.8.2009 v 15:38 | Karma: 37,83 | Přečteno: 3616x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Naše hrdinná armáda

Tak jsem se zase (blbec) koukal na zprávy. Mimo mnoha hovězin mě zaujalo, že naši vojáci, kteří sloužili, či slouží v zahraničních misích, by měl mít status válečného veterána!!! Ptám se: PROČ???

5.8.2009 v 13:30 | Karma: 27,02 | Přečteno: 1885x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Přípravy - Pan Pes II.

Otec se ještě nějaký čas naivně domníval, že mámino rozhodnutí zmizí kdesi v propadlišti dějin... CHYBA!!! Máti se prostě a jednoduše rozhodla a začala s realizací.

3.8.2009 v 21:45 | Karma: 10,47 | Přečteno: 1136x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Rozhodnutí, aneb Pan Pes I.

Když okolo roku 1994 přišla mamina s nápadem pořídit si nového domácího miláčka, byl jsem asi jediný, kdo projevil opravdový zájem. Bratrovi to bylo - jako obvykle - jedno a otec byl - jako obvykle - zcela proti. A jako obvykle mu to bylo plat prtný. (Ne snad, že by otec neměl rád zvířata, naopak! Ovšem bez jejich stálé přítomnosti se snadno obejde). Nicméně, rozhodnutí mé maminky jsou nezřídka konečná a definitivní.

2.8.2009 v 14:58 | Karma: 10,81 | Přečteno: 1171x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

ČSSD

Zvolil jsem poněkud diskutabilní a také provokující téma. Záměrně!!! Považuji se totiž za sociálního demokrata a snažím se - zatím marně - pochopit, co se to s dnešní soc-dem děje?!

5.7.2009 v 9:38 | Karma: 18,88 | Přečteno: 1566x | Diskuse| Politika

Ivo Richter

Jak jsem demonstroval

Dnes se demonstruje za všechno, pro všechno i proti všemu. Jsem pro každou blbinu, pročež když mi brácha zavolal, že se mám dostavit na demonstraci, kde budeme coby placení statisté, vůbec jsem neváhal. Dvě stovky jsou fajn a demonstrovat - jak jsem posléze zjistil - za práva rostlin? Proč ne. Osobně jsem pro všemi deseti.

22.6.2009 v 0:54 | Karma: 15,66 | Přečteno: 1913x | Diskuse| Společnost

Ivo Richter

Začátek...?

Tak jsem si říkal, jak jednoduché bude založit si blog. Vybral jsem si server a pustil se do toho. Kdekdo mi totiž vykládal o nutnosti mít tuto záležitost, a to tak vehementně, až jsem se skoro styděl, že ještě nejsem in. Ehm... netušil jsem, co všechno to obnáší.

21.6.2009 v 21:15 | Karma: 14,57 | Přečteno: 1697x | Diskuse| Věda