Peníze za nic...

     Má situace mi připomněla název písně od Dire Straits - Money for nothing. Přesně takto jsem totiž dopadl já, když jsem se neuváženě vrhl do obnovy svého počítačového vybavení. 

     Jsa poblouzněn technologiemi a jejich vývojem, rozhodl jsem se investovat do tabletu. Dlouho a pečlivě jsem vybíral, až jsem dosáhl přesně toho, co jsem chtěl. Alespoň jsem si to myslel. 

     V Datartu jsem koupil ASUS T300 s přídavnou klávesnicí a 3G modulem. Protože na tom s hotovostí nejsem nejlépe, pořídil jsem ho zaa běžných podmínek na splátky. Ne, kupodivu nemám v úmyslu nadávat na splátky a firmy, půjčující peníze. Problém je jinde:

     Hned při prvním zapnutí se objevila nenápadná hláška: DMClient nepracuje. Nevěda, oč jde, nechal jsem to být s tím, že to časem zjistím. Po cca. dvou měsících jsem na to přišel. Ve chvíli, kdy jsem si chtěl stáhnout aktualizace, objevila se ona hláška a nic se nestáhlo. A protože mám rád pořádek, rozhodl jsem se dát milý tablet do servisu. K tomu jsem objevil drobnou prasklinu na displeji, a protože jsem si připlatil pojištění i na mechanické vady, zadal jsem i jeho opravu.

     Na opravu mají servisy měsíc, to je bez debat. Asi po této době se mi ozval jakýsi technik s tím, že je ze servisu. Domluvil jsem se s ním, co je tam za problém a co s tím chci udělat. Po necelém týdnu jsem dostal zprávu, že je tablet připraven k vyzvednutí. Radostně a nedočkavě jsem se hnal do Datartu a těšil se na chvíle, kdy opět budu mít svou pomůcku k dispozici. Po značné chvíli čekání jsem se konečně dočkal někoho, kdo mi slavnostně předal "opravený" počítač.

     Teméř mě trefil šlak, když jsem okamžitě zjistil, že nejenže není opravený displej, naopak na něm ještě přibyly další dva poměrně hluboké vrypy!!! DMClient stále nefungoval a jediné, co se technikům opravdu dokonale povedlo, bylo kompletní vymazání všech dat. Takže po rychlé kontrole všech nových i původních vad jsem na doporučení pracovníka Datartu tablet poslal zpět. A jelikož jde o druhou opravu, opět mají nejméně měsíc!!!

     To, co je gró tohoto článku je povzdech, že platím každý měsíc pravidelně téměř dva tisíce za něco, co nemám. Když odstoupím od smlouvy, dostanu maximálně cenu tabletu, takže přijdu o dobrých pět tisíc za pojištění a úroky. A že by mi chtěli tablet vyměnit za nový, tomu nevěřím.

     Opět jsem se dostal do situace, kterou zažívám v posledních deseti letech téměř denně - absolutní bezmoc! A opět je mi z toho špatně!

 

Autor: Ivo Richter | sobota 13.4.2013 6:54 | karma článku: 16,87 | přečteno: 866x
  • Další články autora

Ivo Richter

150.000.000 ,- v háji

28.7.2013 v 15:40 | Karma: 14,75

Ivo Richter

Doc. Jiří Cienciala

5.7.2013 v 14:55 | Karma: 23,96

Ivo Richter

Vladimír Špidla

4.7.2013 v 15:51 | Karma: 27,29

Ivo Richter

Pane prezidente, tleskám.

25.6.2013 v 15:32 | Karma: 47,08

Ivo Richter

Nečas je pryč.

17.6.2013 v 7:13 | Karma: 24,00