Ridič Dopravy nemocných, raněných a rodiček
Jednotka práce bude aktualizována v souladu s platnou legislativou v průběhu roku 2013-2014. Řidič dopravy nemocných a raněných vykonává činnosti na úseku zdravotnické dopravy pod vedením pracovníka s vyšším stupněm kvalifikace.
Pracovní činnosti Péče o vozidlo a jeho vybavení. Vedení příslušné dokumentace. Spolupráce při různých havarijních situacích v součinnosti s ostatními složkami integrovaného záchranného systému. Transport tkáně a biologického materiálu. Řízení sanitního vozidla. Transport nemocných, raněných a rodiček vozidly dopravy nemocných a raněných. Pracovní podmínky
> zobrazit podrobnosti
Člověk je vystaven značné zátěži pracovní dobou na směny.
Kvalifikační požadavky
> zobrazit podrobnosti
Odborná příprava a certifikáty
Nejvhodnější přípravu pro tuto pozici poskytuje vzdělání nižší než středoškolské, které neposkytuje ani výuční list.
Další informace o povolání K této jednotce práce nejsou připojeny žádné nižší jednotky práce
> zobrazit podrobnosti
Měkké kompetence
Pro tuto typovou pozici nejsou měkké kompetence dosud zpracovány.
> zobrazit podrobnosti
Obecné dovednosti
Pro tuto typovou pozici nejsou odborné kompetence obecné dosud zpracovány.
> zobrazit podrobnosti
Odborné znalosti
Pro tuto typovou pozici nejsou dosud zpracovány odborné znalosti.
> zobrazit podrobnosti
Odborné dovednosti
Pro tuto typovou pozici nejsou dosud zpracovány odborné dovednosti.
Zdravotní podmínky
> zobrazit podrobnosti
Výkon této pozice je omezen těmito onemocněními:
Závažná endokrinní onemocnění.
Závažná onemocnění dýchacích cest a plic.
Závažná degenerativní a zánětlivá onemocnění pohybového systému.
Nemoci cév a nervů horních končetin.
Prognosticky závažná endokrinní onemocnění včetně diabetes mellitus
Toť, prosím pěkně, je popis mého povolání, který vyšel daňového poplatníka na 22.000 korun. Celkově bylo za naprosto zbytečné popisy vyhozeno přes 150 milionů korun, které jistě mohly být použity mnohem efektivněji. Jak vidno v sekci „Další informace o povolání ", chybí ještě dost věcí k doplnění. To jistě bude stát další spoustu peněz.
V odstavci: Odborné příprava a certifikáty, se lze pro změnu dočíst , že pro výkon je nejlepší nemít žádné vzdělání. (Nejspíš v souladu s heslem: nemyslet a dělat, které s vervou sobě vlastní prosazuje celá TOP 09.)
Nakonec mě velmi pobavilo, že řidiče nemohou dělat astmatici a cukrovkáři, a už vůbec ne! vozíčkáři! No to by mě fakt nenapadlo! Asi u nás existuje spousta lidí, kterým se musí speciálně vysvětlit, ž některá povolání prostě není možné vykonávat bez určité fyzičky.
Mohl bych se nejspíš věnovat této problematice mnohem více, ovšem po přečtení některých popisů na nsp.cz jsem příliš vykolejený. Zvláště pak ve chvíli, kdy se hysterka Němcová holedbá, jak odmítnutím ochranky ušetřila za cca. 2,5 roku 12 mega.
Opět další důkaz toho, jak si to tam hezky zařídili a proč tolik kvičí, když je-vcelku právem- vyhodili.