Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sergeant

24. 4. 2010 11:18
Veterán

Asi nemá smysl reagovat na tak starý článek, možná jste si dokonce od té doby uvědomil, jakou hloupost jste napsal.

Čeští vojáci nejezdí do misí jako žoldáci, jezdí tam jako příslušníci AČR, kterou tam vyslala republika na základě rozhodnutí vlády a parlamentu.

Do misí se nevyhledávají dobrovolníci, vysílají se celé útvary nebo jejich části, občas se doplňují specialisty odjinud. Peníze za to dostáváme a co má být? Každý dostává za svou práci zaplaceno. Až někdy budete chvilku volna, třeba až budete čekat se sanitou na výjezd, zkuste si doplnit vzdělání. Uvidíte sám, že článek psaný se znalostí věci bude daleko lepší.

S pozdravem, dvojnásobný veterán z Afghanistánu.[>-]

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

24. 4. 2010 20:55
Re: Veterán

Zdravím, sergeante, má smysl reagovat, neboť mi nové reakce chodí mailem.

Dovolím si jedno podotčeno: Jistěže jezdí celé jednotky, samozřejmě, že jezdí z rozhodnutí vlády, etc... Souhlasím. Je zde ovšem jedno ALE! Vojáci se do těchto jednotek rekrutují z řad dobrovolníků! Nikdo je k tomu nenutí!  Jak jsem poznal z osobních setkání s několika navrátilci, všichni tam jeli kvůli penězům a většině bylo vcelku jedno, kdo stojí proti nim, a zda bojuje za správnou věc či nikoli.

Podstatou tohoto článku bylo, zda je relevantní nárok na titul veterána i pro vojáky z misí. A tam stále trvám na tom, že nikoli. Je zde totiž jeden zásadní rozdíl! Zatímco veteráni ze světových válek bojovali proti okupantům, v případě misí je tomu naopak.

S pozdravem

IR

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

19. 8. 2009 22:47
Omluva

panu Rovenskému, netušil jsem, že za nickem Cyberpunx se skrývá právě on (nejsem tady tak dlouho). Nicméně dvě připomínky:

ad A) neznám Vaši hodnost, pročež netuším, zda byste byl mým nadřízeným (nemyslím si to a není to jen kvůli naší hrdinné armádě;-))

ad B) Vaše příspěvky mě mnohdy přesvědčovaly o tom, že pod Vaším nickem se skrývá nactiletý pubrťák, který nemá ani ponětí, o čem píše.

Nerad bych se Vás zbytečně dotknul, neboť si každého příspěvku vážím. Jen si, prosím, dejste pozor, abyste psal jako fundovaný člověk. Zkušenosti a znalosti na to jistě máte.

Ivo RichterP.S. to Bucharovic - díky za upozornění;-)

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

20. 8. 2009 11:36
Re: Omluva

Omlouvat se nemusíte. Pokud Vám moje komentáře připadají puberťácké, tak s tím nic nenadělám. Snad Vám alespoň některé mé články budou připadat hodnotné. Těším se na Vaše další články a držím palce v, jistě nelehké, práci. R^

0 0
možnosti
S

Semper2

10. 8. 2009 22:59
pro Rovenského a podobné sametobolševické bonzáky:

http://protikomunisticke.misto.cz/svedectvi/8i.htm

http://snydl.blogspot.com/2008/10/svtlana-nejrozenj-odbojov-skupina-tetho.html

Koho si myslíš, že v Hradišti mlátil Grebeníček, ty ... mamlase sametácký!

XVX

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

11. 8. 2009 11:53
Re: pro Rovenského a podobné sametobolševické bonzáky:

Pozor na infarkt, strejdo :-)

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

10. 8. 2009 12:07
aktuální téma?

Nechápu, proč autor řeší zákon o válečných veteránech teď, když už platí 7 let (od roku 2002). 8-o

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

12. 8. 2009 12:20
Re: aktuální téma?

C\bertrubko, já nic neřeším, tohle je BLOG!!

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

9. 8. 2009 21:05
zrušte profi armádu a naklušte na vojnu!!!!

Jsem pro to, zrušit "žoldáckou" armádu a zavést zpět základní vojenskou službu na 24 měsíců. Dále jsem pro to, výšit počty vojáků ze současných 25 tisíc na 100 tisíc. Pokud bude armáda branecká, tak přeci nemůžeme dopustit diskriminaci tím, že někdo se z vojny "ulije" a někdo (protože nikoho nezná a "nepodmázl", ne). Ta autora bych doporučil jako prvního, kdo by s radostným úsměvem naklusal před odvodí komisi.

A ještě jeden dotaz pro autora: Vadí Vám, že např. doktoři dělají svojí práci za peníze a ne z lásky k bližnímu?

0 0
možnosti
S

stedrik

9. 8. 2009 21:44
Re: zrušte profi armádu a naklušte na vojnu!!!!

no já na vojně byl a naše bojeschopnost-to je k smíchu. Polovina velitelů by byla zastřelena ze zadu vlastními vojáky, jaký to byli kreténi a druhá polovička by se uchlastala ještě dřív než by došli nepřátelé na hranice. Osobně bych celou armádu zrušil, ministerstvo války postavil ke zdi za majetkový krádeže a nechal pár vojáků na povodně. Na to je celá armáda dobrá.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

6. 8. 2009 6:36
No a co třeba tenhle pohled...?

S Vaším názorem na okolnosti tragédie 11.9. 01 v NY a WTC nesouhlasím. Dokument Farenheit 9/11 jsem viděl a je sice pravda, že je v mnohém zajímavý a jak se říká, na každém šprochu - pravdy trochu, ale celou pravdu bych v něm nehledal. Zkuste si přečíst tohle

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/54108/Z-deniku-Afghanistanjsou-ctyri-rano.html#t2

Názorů a pohledů na věc může být hodně, ale tragedie jednotlivých lidí nejsou demagogií a jsou skutečné. Myslím, autore, že Stevenu Parksovi z mého příběhu byste asi do očí neřekl to, co jste ve svém článku napsal...  Hezký den V.Kroupa

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

6. 8. 2009 11:36
Re: No a co třeba tenhle pohled...?

Právě tento článek jsem četl a je velmi emotivní. Máte pravdu, asi bych mu to do očí neřekl, ovšem spíše za soucitu. Farenheit je možná zajímavý dokument, leč já jsem ho nezmiňoval. Stevena je mi líto, ale on šel bojovat za vrahy a proti nevinným. Nevědomost sice hříchu nečiní, ovšem zde...? Nejdůležitější je totiž vždy najít nepřítele a pak na něj ukázat. Všichni ti Stevenové by měli nejprve pověsit své představitele, a teprve potom zkoušet vykládat cosi o terorismu.

Hezký  den

0 0
možnosti
W

wiki5.5

6. 8. 2009 2:02
zrejme byste autore

uzil nejake pastelkovne, co?

"To není o závisti, jen o tom, že peníze, které se vydají na zbytečné mise, by se mohly využít daleko lépe v našem zadluženém státě."

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

6. 8. 2009 2:11
Re: zrejme byste autore

Jejda, už jsem zase komunista;-D

0 0
možnosti
W

wiki5.5

6. 8. 2009 1:49
Prostě normální průměrný člověk...

rekl bych velmi prumerny Rv

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

6. 8. 2009 1:58
Re: Prostě normální průměrný člověk...

viz odkazy níže!! Zkuste si přečíst i diskuzi.

Ano, naši vojáci jsou na straně agresorů.

0 0
možnosti
RB

rudolfo brauning

6. 8. 2009 1:06
Vazeny pane Richter

ja myslim ze Vam rozumim a chapu co chcete rict. Myslim ale ze podle definice, "veteran" je kazdy kdo prosel bojovou akci. (at uz jakoukoliv, kdekoliv a v jakekoliv uniforme)

Snad jste myslel pri psani clanku na "valecne hrdiny"?

Jestli se pletu, tak se omlouvam.

Hezkej clanek.

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

6. 8. 2009 1:41
Re: Vazeny pane Richter

Děkuji:-)

Brát v potaz definice? Kdo definuje? Válečný veterán je pro mě - subjektivně - člověk, který nasadil "kejhák" při obraně, či boji za vlast. To je MÁ definice, ať už s ní někdo souhlasí, či nikoli.

Víte, já si vážím lidí, kteří bojovali za svou zemi proti okupantům. Proto mě štve, že by stejného titulu měli požívat ti,kteří jsou na straně agresora.

Díky za reakci;-)

0 0
možnosti
K

kaktusak

5. 8. 2009 23:34
Přesně tak

Žoldáci dělají republice jen ostudu.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

6. 8. 2009 1:51
Re: Přesně tak

pokud odmitnou plnit co ze smluv maji tak ano

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2035x
Jsem klerofašistický židobolševik, dogmatistický revizionista...