Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kocourkovský radní

29. 8. 2009 16:36
Hlouposti

Rezervu budu vozit v soukromém osobáku i nadále a až chytří konstruktéři přestanou brát v úvahu prostor na rezervu - pak klidně v kufru...

Obdobně mám v autě zcela dobrovolně a bez nařízení hasičák. K povinnému obsahu lékárniček, jak vymýšlí ouřadové ministerstva které nejspíš řídí trotl Hanzelka(tisková mluvka) asi tolik:

-je mi jedno, jestli jsou nůžky v lékárničce nerezové! (jak pravil Bolek Polívka "já na ně nechcal":-)) a jestli fáč je či není prošlý! V případě potřeby nebudu hledat návod na první pomoc, ale ránu převážu klidně rukávem utrženým z košile a tepnu zaškrtím zcela nesterilním páskem od kalhot...

Dej blbcům funkce a vymysli razítka!!

0 0
možnosti

yntelygent:-)

31. 8. 2009 15:18
Re: Hlouposti

Co dodat?R^

0 0
možnosti

Shackall0

20. 8. 2009 11:20
Hasičák

Poté, co jsem jednou hasil dost ošklivě hořící Š 120 vodou z kýblu a sledoval, jak plameny olizují přívod paliva k pumpě a karburátoru, řekl jsem si never more. V autě na ježdění mám LPG, takže jsem hasičák kupoval hned, jak jsem vůz zakoupil. V autě na víkendové ježdění (hobby car), už hasičák dávno mám. Navíc jsem hasičákem vybavil i Fiátka, kterého mají rodiče a občas mi ho půjčují. Poslední auto byl 23 let starý Renault v ceně žádná celá nula nic, který slouží na odvoz stavebního materiálu na chatu a který mám s tátou napůl. Tam se mi investovat nechtělo, tak jsem vytáhl z garáže obstarožní vodní hasicí přístroj, který zbyl z jedné staré Škodovky. A to mi to žádná vyhláška nenařizuje ;-) 

0 0
možnosti

hasmen

20. 8. 2009 11:24
Re: Hasičák

Obstarožní... No nechci vás nějak strašit,ale jestli vy nebudete vozit v tom autě jenom takové těžítko,no rozhodně ne funkční přístroj...;-)

0 0
možnosti

hasmen

20. 8. 2009 7:06
Ať si každej dělá co chce...

Já budu tu rezervu a hasící přístroj vozit i nadále...

0 0
možnosti

velký jarda

20. 8. 2009 7:02
rozum do hrsti

tady jde především o to aby kdejaký natroublý policista nepokutoval řidiče, že nemá náhradní kolo popř. jiné povinné věci v době kontroly u sebe. Samozřejmě že hasičák, kolo a další věci sebou vozit budeme.

0 0
možnosti

p555

19. 8. 2009 20:53
blbost

samozrejme maly hasicak v osobnim aute je zbytecny... nekolikrat to testovali hasici... pokud vam hori motor, neni vhodne ani otevirat kapotu, protoze ohen dostane vzduch a vzplane o to vic - rovnou na toho experta co to otevrel... a litrovym hasicakem neudelate vubec nic, jen psouknete...

pokud auto hori, je nejlepsi se vzdalit...

a nadrz nevybuchne, to jen v holywoodskych filmech...

v autobusech je to vsak jine...

0 0
možnosti

Shackall0

20. 8. 2009 11:31
Re: blbost

Nádrž vybouchne úplně klidně, nemluvě o LPG. Motor nehoří, je z litiny nebo hliníku. Hoří a) elektroinstalace b) plasty na motoru c) mastnota a s*ačky na motoru. To všechno uhasíte i kilovým hasičákem. K motoru se vzduch úplně klidně dostane spodem - když otevřete kapotu, uděláte pouze tzv. komínový efekt (vyzkoušeno). Oheň se sice víc rozhoří, ale stále to není neuhasitelné.

Když máte v autě například tři děti v sedačkách, invalidní babičku a notebook s kompletní pracovní agendou, vzdálíte se a necháte to shořet? Já teda nic z toho nemám, ale o obě svá auta bych bojoval jak lev.

Ano, v autobusech je to opravdu jiné. Nafta při běžné teplotě nevzplane ;-)

0 0
možnosti

Radek0075

19. 8. 2009 20:08
A v čem je problém?

Hasicí přístroj mám i doma, stejně tak jako detektor kouře. Budete se možná divit, ale řídím se svojí hlavou a né vyhláškou. Jestli někdo na ochranu svého života a zdraví spoléhá na poslance a úředníky, je mi ho upřímně líto.

0 0
možnosti

yntelygent:-)

19. 8. 2009 20:43
Re: A v čem je problém?

R^

0 0
možnosti

forhend

19. 8. 2009 20:04
Nevozit rezervu???

V zimě jsem rozbil ráfek na díře, na kterou se silničáři vy....li. Kdybych neměl rezervu, tak tam stojím ve 20°C mrazu 3 hodiny, jak jsem se informoval...Takže...Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2035x
Jsem klerofašistický židobolševik, dogmatistický revizionista...