Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cyberpunx

slevy - ano, ale opatrně

Ahoj Ivo! Ano, člověk by si měl dávat pozor protože spousta "slev" jsou jen reklamní triky. Každopádně, pokud toto vede člověk v patrnosti, tak se dá při nákupu v posezonním výprodeji slušně ušetřit (zejména na oblečení a obuvi). Prostě - člověk musí zůstat obezřetný a nenechat se napálit.

Jinak, tahle tvoje fotka je lepší a alespon vím, že hraješ na kytaru. ;-)

0/0
11.9.2009 18:29

yntelygent:-)

Re: slevy - ano, ale opatrně

Ahoj Dušane, dík za komentář;-) Na slevách se opravdu dá ušetřit, ale tenhle případ jsem si nemohl nechat pro sebe;-D

0/0
11.9.2009 20:55

mordusa

Jak to asi je

jo super v podstatě jste to vysihl. pridam jeste svuj postreh. taky jsem skoro 2 roky delal v pobocce hyperchramu hobby marketu. funguje to asi tak. Protoze kdyby dosla COIka tak obchod musi prokazat tu slevnenou cenu. dela se to tak. akce se pripravujou cca pul roku dopredu na centrale (tisk letaku, navoz zbozi tad.) cena konkretniho zbozi se za ten cas nenapadne cca 2x zvedne (mezitim zbozi neni v akci). Mezitim zakaznik zapomene puvodni cenu, a pak se zbozi s velkou slavou, cislicema a vykricnika slevni prave o tu navysenou cenu. kdyby dosla coika, tak obchod hrave prokaze, ze zbozi zpente stalo o tech 25, 50 % vic, protoze se to da v systemu toho retezce zpetne dohledat.  to se tyka bezneho sortimentu.

u vyprodeju kusovek a nepotrebnych artiklu se fakt slevuje s dlouhodobe drzene ceny. Protoze ale obchod na tom ma vyvar min. 25-50 %, tak stejne se i tady toto zbozi nikdy neproda pod nakupku, takze obchod vzdycky neco vydela na tom co by se jinak muselo odepsat a zadarmo vyhodit

  

0/0
11.9.2009 8:20

S.T.A.L.K.E.R.

Super článek!

Brblalů a posměváčků netřeba si všímat - toto je totiž téma, které je potřeba neustále opakovat, aby se na podobné neetické jednání nachytalo co nejméně lidi.

Jinak - ono to funguje a funguje to dobře. I já podobným upoutávkovým akcím "podléhám". Je ovšem třeba "podléhat" opatrně a selektivně. Zkušenost mi totiž řekla, že některé věci bývají skutečně zlevněné a některé jenom "zlevněné". Je třeba nevšímat si cedulek "-60%!!!", je třeba si definovat, co chci koupit a zjistit si ceny stejného či srovnatelného zboží např. na netu v příslušných e-shopech.

Člověk kolikrát 8-o na rozdíly v cenách, dá se u srovnatelného zboží ušetřit i 50% ceny. A nejedná se o žádné akce, ale řádný pravidelný prodej.

0/0
10.9.2009 17:14

Radek0075

Re: Super článek!

Jde o to, že tomu článku chybí to hlavní. Jsou chvíle které se zkrátka nedají okecat. Stačilo sem fláknout fotku gauče s cenovkou před slevou a po slevě. Takhle to nemá žádné kouzlo a je to jen nic neříkající žvást.

0/0
10.9.2009 18:16

yntelygent:-)

Re: Super článek!

Hloupých lidí je plný Net a minimálně autora prvního příspěvku znám i z jiných diskuzí a o moc lepší to nejni:-/ Nejlepší je, když kritizují ti, co sami nejsou schopni napsat jediné slušné souvětí. Ale ono to tak je vždycky, že ten, kdo v daném oboru je naprosto neschopný, stává se kritikem;-D

0/0
11.9.2009 21:00

forhend

Objev Ameriky...

;-D;-D;-D

0/0
10.9.2009 17:02

Kuk na strejdu

Trochu aktivity

Když mu to tak vadí, měl tam poslat kontrolu, například ČOI. Tohle jednání (byť poměrně běžné) je totiž klamání spotřebitele a je postižitelné. Pokud se jen otočil na podpatku a řekl si "já vůl", nemůže čekat, že se to u nás "nějak samo" začne zlepšovat.

0/0
10.9.2009 16:43

Radek0075

Vážně?

Co tam máš dál? Podobnejch příběhů z druhé ruky je plnej internet. :-)

0/0
10.9.2009 16:38



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.