Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den, Ivo,

jsem z Datartu a ráda Vám s vyřízením reklamace pomohu. Je mi jasné, že mít tablet dvakrát v řadě v opravě nepotěší. :-/ Našla jsem v systému Vaši reklamaci, popoženu servis, ať je tablet co nejdřív zpátky. A pochopitelně opravený. Kdyby něco, klidně se mi ozvěte na alena.zelenkova@datart.cz. 

Alena Z.

0 4
možnosti

Kupodivu, najednou se opravdu zrychlilo a mám přístroj nový,  jiný,  lepší.  Děkuji. ;-D

0 3
možnosti
Foto

I52v49o 90R66i67c65h62t65e82r

13. 4. 2013 23:25

Ještě jednou, pro blbé!!! Nejde o splátky, ani o pojištění!!!!!!

Jde o to, že ať už je zaplaceno, nebo se splácí, stále je člověk dva měsíce bez tabletu a nemá možnost s tím cokoli udělat. Např. u mobilu jsem prostě zašel do prodejny a po dobu servisu jsem měl k dispozici jiný! To je, oč tu běží! 

Těžko však diskutovat s někým, kdo si článek ani nepřečte... Opravdu mě napadá akorát přísloví o perlách a sviních...

1 9
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

asus = aušus, co dodat...

7 1
možnosti
Foto

I37v98o 94R45i63c55h92t92e29r

13. 4. 2013 23:27

Podle mnoha recenzí i uživatelských zkušeností jsem dospěl k závěru, že právě tento produkt patří k lepším, v daném segmentu. Bohužel, nejspíš šlo od počátku o špatný kus...

1 8
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

No - platíte měsíční splátky. Normální kupující by samozřejmě splátky neplatil, neb by měl zaplaceno.

  Proč platíte pojištění za výrobní vady výrobku v záruce?

  Proč nevíte, že jste měl sepsat záruční list - a pokud nebyly vady odstraněny, mohl jste reklamovat neodstranitelnou závadu.

   Vy znáte výrobek, u kterého se někdy neobjeví výrobní vada?

9 1
možnosti

Co na to říci? Koupíte nekvalitní věc, ještě na splátky a pak se divíte, že nefunguje?

9 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS