- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, Ivo,
jsem z Datartu a ráda Vám s vyřízením reklamace pomohu. Je mi jasné, že mít tablet dvakrát v řadě v opravě nepotěší. Našla jsem v systému Vaši reklamaci, popoženu servis, ať je tablet co nejdřív zpátky. A pochopitelně opravený. Kdyby něco, klidně se mi ozvěte na alena.zelenkova@datart.cz.
Alena Z.
Kupodivu, najednou se opravdu zrychlilo a mám přístroj nový, jiný, lepší. Děkuji.
Ještě jednou, pro blbé!!! Nejde o splátky, ani o pojištění
Jde o to, že ať už je zaplaceno, nebo se splácí, stále je člověk dva měsíce bez tabletu a nemá možnost s tím cokoli udělat. Např. u mobilu jsem prostě zašel do prodejny a po dobu servisu jsem měl k dispozici jiný! To je, oč tu běží!
Těžko však diskutovat s někým, kdo si článek ani nepřečte... Opravdu mě napadá akorát přísloví o perlách a sviních...
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
Podle mnoha recenzí i uživatelských zkušeností jsem dospěl k závěru, že právě tento produkt patří k lepším, v daném segmentu. Bohužel, nejspíš šlo od počátku o špatný kus...
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
No - platíte měsíční splátky. Normální kupující by samozřejmě splátky neplatil, neb by měl zaplaceno.
Proč platíte pojištění za výrobní vady výrobku v záruce?
Proč nevíte, že jste měl sepsat záruční list - a pokud nebyly vady odstraněny, mohl jste reklamovat neodstranitelnou závadu.
Vy znáte výrobek, u kterého se někdy neobjeví výrobní vada?
Co na to říci? Koupíte nekvalitní věc, ještě na splátky a pak se divíte, že nefunguje?
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.