Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Světlonoš

28. 8. 2011 22:56
jeden čas jsem dělal chirurgii

a sloužíval jsem na centrále, kam nám sanitky tyto příjezdy předávaly. Lidi jsou občas neuvěřitelní, na co všechno si jsou schopni zavolat sanitku. Je podle mého chyba, že se k tomu nepřistupuje jako ke zneužití a nedává se jim ten výjezd uhradit. Ono by to každého podruhé přešlo, kdyby dostal zaplatit 10 000 za planý výjezd. A stejně tak zneužívají pohotovosti pro neakutní ošetření, protože přes týden nemají čas nebo se jim nechce čekat v čekárně.

2 0
možnosti

yntelygent:-)

28. 8. 2011 23:59
Re: jeden čas jsem dělal chirurgii

R^

0 0
možnosti

siki2008

28. 8. 2011 22:50
moje zkušenost...

zrovna dneska jsem pro svoji sedmdesátiletou matku potřeboval rychlou lékařskou pomoc. vola jsem v 12:45, ve 12:58 mě stála sanitka před domem. bydlím na malé vesnici v okrese třebíč, nejbližší nemocnice je cca. 25 km daleko. nevím, jak to ti záchranáři stihli, ale jejich výkon musím jedině obdivovat. a za jejich výkon jedině poděkovat.....R^

2 0
možnosti

bertmax

28. 8. 2011 22:33
Tuším,že

nic z výše popsaného by se nestalo,pokud by v ČR fungovala domácí lékařská péče,kdy si místo sanitky mohu zavolat svého doktora.Ona chtěla,aby se doktor podíval zda je vše v pořádku a to i podle lékaře bylo,zaplatit mají za to,že jí nechali za asistence policie odvézt do nemocnice,pokud by mě toto udělat doktor také bych ho zažalovala;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS