Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GP

bertmax

28. 8. 2011 22:33
Tuším,že

nic z výše popsaného by se nestalo,pokud by v ČR fungovala domácí lékařská péče,kdy si místo sanitky mohu zavolat svého doktora.Ona chtěla,aby se doktor podíval zda je vše v pořádku a to i podle lékaře bylo,zaplatit mají za to,že jí nechali za asistence policie odvézt do nemocnice,pokud by mě toto udělat doktor také bych ho zažalovala;-)

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

28. 8. 2011 22:41
Re: Tuším,že

nějaká chytrá. posledně jste neodpověděla na otázku, zda se u vašeho adoptivního syna jedná o duchennovu muskulární distrofii.

0 0
možnosti
GP

bertmax

28. 8. 2011 22:45
Re: Tuším,že

neodpověděla a ani neodpovím,do diagnózy našeho syna je Vám nic;-)

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

28. 8. 2011 22:50
Re: Tuším,že

Diagnóza je dle popisu celkem jasná. Takže nezaslouženě haníte naše zdravotnictví. Není pravda, že by už byl na vozíčku, kdyby se léčil tady.

0 0
možnosti
GP

bertmax

28. 8. 2011 22:51
Re: Tuším,že

to je Váš názor a máte na něj plné právo:-)

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

28. 8. 2011 22:54
Re: Tuším,že

No to samozřejmě. jen je zajímavé, kolik detailů jste mi byla ochotna sdělit do té doby, než jsem vás nachytala na švestkách

(vymlouvat se na diskusi, kde diskutujete po anonymní přezdívkou, že mi do diagnózy vašeho syna nic není, je jen takový zoufalý výkřik);-D

0 0
možnosti
GP

bertmax

28. 8. 2011 23:00
Re: Tuším,že

musím říct,že mi uniká smysl Vašich příspěvků,Vy máte problém s tím jestli bylo správné vzít si postižené dítě z kojeneckého ústavu a neléčit ho v ČR,ale v Kanadě,a pokud si dokážete určit diagnózu si podle několika útržků jako že nemoc postihuje postihuje chlapce a věk dožití je do 20 let,tak jste jako fakt dobrá:-)

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

28. 8. 2011 23:04
Re: Tuším,že

a taky jste říkala něco o tom, že mu odumírají svaly...

A máte pravdu, dobrá jsem.

(A myslím, že kdybych neměla pravdu, neměla byste problém mi sdělit skutečnou diagnózu. naopak si myslím, že byste mne s radostí utřela)

0 0
možnosti
GP

bertmax

28. 8. 2011 23:04
Re: Tuším,že

ano a taky mu odumírají svaly,nemám potřebu kohokoliv utírat,ani Vás ani nikoho jiného;-)

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

28. 8. 2011 22:54
Re: Tuším,že

Svého doktora si samozřejmě zavola můžete! Záleží jen na domluvě. Dotyčná chtěla kontrolu? Proč tedy rodila doma, když si nebyla jistá?

Rozhodnutí zasahujícího lékaře je zcela v pořádku! Kdyby ji neodvezl a něco se stalo, okamžitě by byl dtyčný souzen za zanedbání péče!!! A to si v dnešní době žádný lékař nevezme na triko.

Všeobecně jsem proti domácím porodům, pokud u nich není přítomen lékař, ale tohle je naprosto šílené!

S takovou se za chvíli budou pracovníci RZS bát jakkoli pomáhat, aby náhodou nenarazili na blbou nánu, která je místo věku zažaluje?!

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2035x
Jsem klerofašistický židobolševik, dogmatistický revizionista...