Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Začátek...?

Tak jsem si říkal, jak jednoduché bude založit si blog. Vybral jsem si server a pustil se do toho. Kdekdo mi totiž vykládal o nutnosti mít tuto záležitost, a to tak vehementně, až jsem se skoro styděl, že ještě nejsem in. Ehm... netušil jsem, co všechno to obnáší.

Především to znamenalo zvýšit svoji počítačovou kvalifikaci z "toto je myš, hentoto monitor a tohle klávesnice, která je stejná jako u psacího stroje, až na pár čudlíků, co se stejně nepoužívají" na alespoň základní uživatelskou úroveň.

Povětšinou jsem při jakékoli "práci" na PC postupoval dle návodu pro blbé, tedy podle šipek s nápisem DALŠÍ, resp. DOKONČIT. Ne snad, že by založení blogu zde bylo nějak náročné - povedlo se napoprvé a dokonce mi byl můj nápad rovnou i schválen, ovšem první průšvih přišel ve chvíli, kdy jsem se musel premiérově přihlásit. - Přihlášení se nezdařilo - rozblikal se nápis na monitoru.Ejhle, tak tedy znovu vše vyplnit, pro jistotu pořádně zkontrolovat a postiskat ten čudl s doleva zalomenou šipkou. Vteřina napětí... A nic! Tak znovu, a ještě jednou, a ještě... a jestli se to nepodaří ani teď, tak se na to... Samozřejmě, že se to nepovedlo ani tentokrát. Co teď? Babo raď! Jenže baba spí vedle spánkem spravedlivých, a i kdyby nespala, byla by mi plat prtná, páč je na tom se znalostí počítačů obdobně jako já.

Zkusíme tedy najít pomoc (většinou je tam ? nebo HELP). Hledání bylo úspěšné, po několika dlouhých minutách jsem opravdu našel odkaz  na fórum a emajlovou adresu na kohosi, kdo se dušoval, že vyřeší jakýkoli můj problém. Na fóru jsem se ztratil, tudíž jsem byl nucen hluboce se zamyslet, zda tomu komusi na druhé straně položím patřičnou otázku a budu riskovat, že ve mně dotyčná osoba pozná ihned a bezpochybně, že jsem idiot, nebo se pokusím ještě "s tym co zrobit", což v mém případě značí počudlovat vše, co se dá a čekat na výsledek (většinou to znamenalo kolaps systému, kdy s divokým kňučením utíká i ten pejsek, který ve Windowsu umí leccos najít). Nakonec jsen došel k závěru, že bude vhodné přeci jen napsat a zformulovat dotaz tak, aby vyzněl co nejméně blbě. Trvalo to dlouho a stálo mě to mnoho sil, ovšem výsledek se řeci jen dostavil. Prohlédl jsem se s uspokojením své dílo a byl plný pýchy. "Nemohu se přihlásit. Co s tím?", stálo na obrazovce. Poslal jsem to nevyplaceně a čekal na výsledek. 

Netvalo to dlouho (úžasná věc, tihle admini) a dočkal jsem se. Prý s tím kdosi cosi udělal a už by to mělo jít. S nedůvěrou k sobě vlastní jsem vyplnil políčka a ...? Povedlo se!!! Heuréka!

Zde by bylo lze říci: Happy end. Hurá. Bohužel, ještě nebyl konec. Vlastně to byl spíše počátek dalších bojů s PC, neb když člověku naskočí moře informací, v nichž se to hemží Ctrl + X, Ctrl + Y, alt + cosi pro ukládání textu (osobně jsem se naivně domníval, že mi stačí napsat nějaké to kravininum a odentrovat je), a nutností vložit svou fotku (lze ve formátu .jpg, .mpg, .stv, .nova, .prima, etc.), není mu zrovna do skoku. Ne snad, že bych se styděl za svou fotku. Kamarádi mi vesměs říkávali, že jsem velmi fotogenický. Prý vypadám jako 3,14ča. Ovšem jediné, co dokážu alespoň teoreticky uložit jsou peníze na účet (a to ještě cizí).

No, abych nezdržoval: právě se snažím metodou pokus - omyl poslat fotku, leč neustále mi to opakuje, že je někde chyba. 

P. S. toto písání sem dávám již potřetí, páč dvakrát se mi to kdesi cestou smazalo.

Autor: Ivo Richter | neděle 21.6.2009 21:15 | karma článku: 14,57 | přečteno: 1697x
  • Další články autora

Ivo Richter

150.000.000 ,- v háji

Ridič Dopravy nemocných, raněných a rodiček Jednotka práce bude aktualizována v souladu s platnou legislativou v průběhu roku 2013-2014. Řidič dopravy nemocných a raněných vykonává činnosti na úseku zdravotnické dopravy pod vedením pracovníka s vyšším stupněm kvalifikace. Pracovní činnosti Péče o vozidlo a jeho vybavení. Vedení příslušné dokumentace. Spolupráce při různých havarijních situacích v součinnosti s ostatními složkami integrovaného záchranného systému. Transport tkáně a biologického materiálu. Řízení sanitního vozidla. Transport nemocných, raněných a rodiček vozidly dopravy nemocných a raněných. Pracovní podmínky > zobrazit podrobnosti Člověk je vystaven značné zátěži pracovní dobou na směny. Kvalifikační požadavky > zobrazit podrobnosti Odborná příprava a certifikáty Nejvhodnější přípravu pro tuto pozici poskytuje vzdělání nižší než středoškolské, které neposkytuje ani výuční list. Další informace o povolání K této jednotce práce nejsou připojeny žádné nižší jednotky práce > zobrazit podrobnosti Měkké kompetence Pro tuto typovou pozici nejsou měkké kompetence dosud zpracovány. > zobrazit podrobnosti Obecné dovednosti Pro tuto typovou pozici nejsou odborné kompetence obecné dosud zpracovány. > zobrazit podrobnosti Odborné znalosti Pro tuto typovou pozici nejsou dosud zpracovány odborné znalosti. > zobrazit podrobnosti Odborné dovednosti Pro tuto typovou pozici nejsou dosud zpracovány odborné dovednosti. Zdravotní podmínky > zobrazit podrobnosti Výkon této pozice je omezen těmito onemocněními: Závažná endokrinní onemocnění. Závažná onemocnění dýchacích cest a plic. Závažná degenerativní a zánětlivá onemocnění pohybového systému. Nemoci cév a nervů horních končetin. Prognosticky závažná endokrinní onemocnění včetně diabetes mellitus

28.7.2013 v 15:40 | Karma: 14,75 | Přečteno: 695x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Doc. Jiří Cienciala

Pobavil mě článek viz níže, v němž reagují na vystoupení nového ministra dva lidé (?) , od nichž bych něco takového opravdu nečekal. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Odbornici-ho-ceni-za-vystoupeni-v-CT-novy-ministr-sklizi-smich-Jako-lampasak-277998

5.7.2013 v 14:55 | Karma: 23,96 | Přečteno: 1438x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Vladimír Špidla

http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-60190550-spidla-rusnok-neni-ideal-premiera-a-jeho-ministri-jsou-lide-druhe-az-treti-kategorie

4.7.2013 v 15:51 | Karma: 27,29 | Přečteno: 1056x | Diskuse| Ostatní

Ivo Richter

Pane prezidente, tleskám.

Miloš Zeman jmenoval Jiřího Rusnoka předsedou vlády a opět dokázal, že si s ním žádná ODS, či TOP 09 nebude vytírat zadek.

25.6.2013 v 15:32 | Karma: 47,08 | Přečteno: 9678x | Ostatní

Ivo Richter

Nečas je pryč.

Je to opravdu takové vítězství, jak se nám podsouvá? Rozhodně ne, vždyť Nečas tam byl již od samého počátku jen čtvrtým kolem u tříkolky.

17.6.2013 v 7:13 | Karma: 24,00 | Přečteno: 1044x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2035x
Jsem klerofašistický židobolševik, dogmatistický revizionista...