Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bob41

8. 8. 2009 16:01
Ať se veřejnost nediví.

Zdravotníků se při konfliktu nikdo nezastane. Sám jsem byl svědkem napadení lékaře cikánem a incident vyšuměl do ztracena. Veřejnost se pak nemůže divit,že zdravotníci při řešení těchto problémů stojí pevně při sobě !

0 0
možnosti
Z

zlutykreslo

8. 8. 2009 16:00
!!!

Pokud budou zdravotníci coby veřejní činitelé, tak zároveň budou mít i povinnosti coby veřejní činitelé, a budou tak i posuzování, když vezmou úplatek. Opravdu toto chcete?

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

8. 8. 2009 16:13
Re: !!!

Můj článek se týkal především osádek sanitek. A opravdu nevím, jak Vy, ale já osobně se s úplatky v této sféře nesetkávám. Za co bychom je měli dostat? Že poskytneme pomoc lépe, než jiným? Nebo pojedeme rychleji, či pomaleji? Já opravdu nevím, za co bych měl dostat úplatek?8-o

0 0
možnosti
JB

Josefaprav

8. 8. 2009 15:45
Jednoznačně!

R^

0 0
možnosti
B

berec

8. 8. 2009 15:45
článek = pravda

 Rovněž pracuji tam jako Vy !! A musím konstatovat jen jedno jediné Konečně to někdo napsal svatá pravda!! To co se přihodilo vašemu kolegovi máme my na severu čech na denním pořádku !!! Rozhodně bych udělal cokoliv ,aby jsme byli jako záchranáři veřejní činitelé neboť agresivita feťáků opilců a nebo psychopatů které člověk musí sbírat na ulici nezná mezí !!! J8 vám tímto za všechny kolegy děkuji .Moc hezky jste to napsat !!!R^R^R^

Za mě rozhodně karma  +R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2035x
Jsem klerofašistický židobolševik, dogmatistický revizionista...