Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kristusek21

Tak si to shrňme:

Napsal na barák "baníček", v okolí někdo někoho napadl, někdo vykradl dvě auta (starosta sám pravil, že neví, kdo to udělal) a prokazatelně jednou někoho napadl (za to kolo).

Pokud někomu připadá jako vhodný trest sebrat deset kamarádů s tyčemi a nunčaky, odvézt ho za vesnici a tam ho zmlátit, no, má zkrátka jiný názor. Podle mě jde o bandu idiotů. Deset na jednoho (a ozbrojení), to si chlapci dokázali, jací jsou frajeři, co? Kdoví, jestli ta auta nevykradl někdo z nich...

I trest musí být adekvátní a tohle ten případ rozhodně není.

A nezlobte se na mě, ale starosta se svou zákonodárnou iniciativou jen potvrzuje, že není nic než nedovzdělaný buran...

0/0
31.8.2009 14:32

Vikina

Re: Tak si to shrňme:

Podívej se, kamaráde, na to, aby se sebralo deset chlapů (a navíc Čechů) za účelem konečně někomu rozbít hubu, to už skutečně museli mít důvod. Zejména připos.aní čecháčkové se jen tak mýrnix dýrnix nenamočí do nějaké šlamastyky, ti už jasně věděli, do čeho jdou. Ono se totiž na vesnici ví o každém mnohem víc, než v jakémkoliv paneláku o sobě vědí přímí sousedé.

0/0
31.8.2009 15:34

Cyberpunx

karma

Karma a souhlas. Jelikož tento stát selhává v jedné ze svých hlavních úloh - v ochraně slušných občanů před grázly a gaunery - nelze se divit, že některým lidem přeteče trpělivost a vezmou spravedlnost do vlastních rukou. Kdyby mi nějaký zfetovaný ksindl zabil autem např. manželku a dítě, u soudu by se mi smál do obličeje, dle našich zákonů by dostal 4 roky na tvrdo (za 2 roky je stejně venku - za dobré chování), tak bych neváhal ani chvíli. Ty 2 roky, co by byl za katrem bych využil k tomu, abych se připravil a až by byl venku, tak by dopadl daleko hůř než jenom seřezaný nějakou basebalovou pálkou...

0/0
29.8.2009 23:11

MBblogger

ne

ne, nemyslím si, že je správné brát spravedlnost do vlastních - lynčujících rukou. avšak také si myslím, že tresty, které soudy udělají za loupení, devatování, ubližování jiným nebo dokonce vraždění jsou směšné. proto se nemůžete nikomu divit, že vezme spravedlnost do svých vlastních rukou. nepodporuji to, ale dokážu dto pochopit.

0/0
29.8.2009 19:58

český venkovan

..prakticky se s názorem ztotožňuji....

0/0
29.8.2009 19:33

kion1111

Karma

R^

0/0
29.8.2009 17:43

Sagittarius29

Nevím ...

Nevím co tady všichni mají s tou pomstou.  Poku dn lumpa byla krátká policie , tak nezbylo nic jiného než aby lumpovi přátelsky domluvili spoluobčané .  No a  lump měl zřejmě tvrdou hlavu . A pokud je maso tvrdé ,tak se musí naklepat .

0/0
29.8.2009 17:14

karel60

Re: Nevím ...

Název článku je "Z pomsty zmlátili výtržníka pálkou".

Starosta Hošťálkové prohlásil: "Dvakrát za rok vykradené auto. Spousta poničených věcí v Ratiboři i tady. Neříkám, že to všechno udělal on...". 

"Ve obci Ratiboř si skupina zhruba deseti mužů počkala na mladíka, který ÚDAJNĚ napadl dva tamní obyvatele."

Prostě vzali "spravedlnost" do svých rukou a soudce Lynch byl na světě. Jedno kdo kradl, ničil a napadal. Tento byl právě po ruce.

0/0
29.8.2009 19:05

jirkaknop

Re: Nevím ...

Kdo kradl,ničil,napadal? Copak tam nebyli svědci? Jenomže policie to vyšetřuje a vyšetřuje a kálí na to..Jinak právo soud pouze vykládá. Právo je úmluva mezi občany. není-li dodržována a stát se nepostará o nápravu,je to na občanech.

0/0
29.8.2009 19:10

karel60

Re: Nevím ...

Podle článku byli svědci jen u těch dvou napadení a nastříkání nápisu "baníček" na radnici v Ostravě. Tyto přestupky policie vyšetřuje. U krádeží žádní svědci nebyli. Mám dojem, že chlapec patří k "oblíbenému" etniku a tak je všem věc jasná.

0/0
29.8.2009 19:44

EWCZ+

Re: Nevím ...

No, na vyprask by uz uplne stacila ta dve napadeni. Kdyz je schopny dat do huby cloveku, ktery ho napomina, aby nehazel cizi kolo do vody, tak je vec jasna.

0/0
29.8.2009 22:15

karel60

Re: Nevím ...

Byl ten napadený v pracovní neschopnosti? Byla delší než 6 dní? Pokud ne, jedná se podle zákona o přestupek, nikoliv trestný čin. Ovšem napadení baseballkou je úmyslné ublížení na zdraví, protože byl krátce hospitalizován. A to již trestný čin je.

0/0
30.8.2009 0:00

yntelygent:-)

Re: Nevím ...

JEN u napadení??? To snad nemyslite vazne?! To je malo?Kolik toho musi spachat,aby to nebylo JEN!!!???

0/0
29.8.2009 22:16

karel60

Re: Nevím ...

To, že někoho napadnul je nejprve třeba dokázat a to se beze svědků těžko dokazuje. Zatím je to v rovině JPP. Do té doby platí presumpce neviny i pro starostu. Jenže, nedodržují-li zákony zákonodárci, proč by měl starosta? Jen aby to pak soud nekvalifikoval jako zneužití moci veřejného činitele.

0/0
29.8.2009 23:55

netbooster

Tak dobrá,

přátelé, od teď tedy začnu nosit u sebe svoji legálně drženou zbraň, a použiji ji, kdykoliv se mi bude zdát, že někdo vypadá nebo se chová jako "grázl". Jaképak copak - k čemu policie, k čemu soudy, pracné dokazování, obhajování, presumpce neviny? Podezřívám tě, nelíbíš se mi, "jedna paní povídala" že jsi gauner, tak tu ji máš - jednu do kolene, jednu do lokte, aby sis to pamatoval. Vlastně stejné jako úder basebal. pálkou. Kdekoliv. Nebo se snad nelíbím já tobě, dal jsem před hospodou pár facek tvému bratrovi/otci/sestře/matce? Přijdeš za mnou s baseballovou pálkou namísto s Policií? Ale jen se klidně stav, já také Policii volat nebudu - mám 4 plné zásobníky, a rád ještě přikoupím... Vyřešíme to na místě a hned, a ušetříme tím mnoha lidem čas a peníze...

Všichni, co obhajujete lynč, si nejprve dejte studený obklad, a pak se zamyslete nad tím, co je a co není civilizované chování, a kam asi tak povede eskalace schvalování násilí na podezřelých a braní "spravedlnosti" do svých rukou..

0/0
29.8.2009 17:12

CarolusIV

Ty´s ten článek nečet, že ?

Troubo ! ;-D;-D;-D

0/0
29.8.2009 17:14

netbooster

Re: Ty´s ten článek nečet, že ?

Četl, troubo!;-D

0/0
29.8.2009 17:18

Radek0075

Re: Tak dobrá,

Nech ce vyšetřit blbe. Ti lidé pochopitelně policii volali. Mockrát. Na jednoho člověka. Jenže jaksi ono to nepomohlo. Takže nemel tady nesmysly.

0/0
29.8.2009 17:16

netbooster

Re: Tak dobrá,

Vy jste místní, že víte naprosto přesně, co a jak se tam stalo? Vy jste to snad viděl, vyšetřoval? To jsou všechno spekulace a virutální realita vhodně upravená pro média, aby z toho byla senzace (stále je okurková sezóna). Nicméně i kdyby tu Policii volali třeba tisíckrát a nic se nedělo, stále je to neopravňuje jít organizovaně někoho lynčovat! Platí presumpce neviny (pokud alespoň tušíš, o co se jedná), tedy každý, komu nebyl prokázán opak, je až do pravomocného rozhodnutí soudu nevinný! Můj příspěvek byl sice vyšroubovaný ad absurdum, jenomže není vyloučeno, že se někdo po takovém "mediálním návodu" opravdu tímto způsobem zachová. A to tady chceme? Nejspíše nechceme, že, takže doufám, že ti, co lynčovali, dostanou pořádný "flastr", a starosta (alespoň morální) upozornění, že takto se (ani komunální) politika nedělá. Jinak mi nezbude z výše uvedených důvodů nic jiného, než tu zbraň opravdu začít nosit...

0/0
29.8.2009 17:25

Radek0075

Re: Tak dobrá,

bla bla bla.....  dělal jsem v obchodě. Každej den jsme zadrželi zloděje, který kradl cca za 150 Kč. Vždycky přijela policie, něco s nim sepsala a tim to zhaslo. Když už škoda díky tomu dotyčnému přesahovala 20.000 Kč, tak se šéf naštval a zavolal si na pomoc skupinku kluků kteří dotyčnému rozflákali držku a od té doby se tam neukázal... Presumpci neviny si strč do  P R D E L E.

0/0
29.8.2009 17:31

Vikina

Re: Tak dobrá,

R^R^

0/0
29.8.2009 18:13

Lewis

Re: Tak dobrá,

Jéé, to bude fajn,až si třeba tebe nebo někoho tobě blízkého třeba spletou s nějakým gaunerem a rozflákaji ti družku...se pak budu strašně smát a tu presumpci neviny ti předhazovat...:-P

0/0
29.8.2009 20:25

oslik

Re: Tak dobrá,

Jo, milej zlatej, kdyby zde fungovalo právo a darebák by dostal to, o co si koleduje, pak by to bylo v pořádku. Jenže právo zde nefunguje, darebák je chráněn před svými obětmi. Přírodní ani společenské zákony (nemyslím psané, ale přirozené) nemají rády nerovnováhu, takže k nastolení rovnováhy nutně musí dojít jiným způsobem. Souhlasím s tím, že je to špatný způsob, ale dokud si státní moc nebude plnit svou funkci, bude podobných excesů jen přibývat, a takové plané plkání s tím vůbec nic nenadělá. Státní moc zde selhává, a dokud se nenarovná, bude nám všem špatně.

0/0
29.8.2009 18:02

oslik

Re: Tak dobrá,

Jestliže tě někdo terorizuje, máš PŘIROZENÉ PRÁVO se bránit. Je-li toto právo ponecháno samo sobě, vede to k nesmyslné eskalaci násilí. Proto lidé vymysleli policii a soudy, aby tyto orgány nárůst zbytečného násilí včas zbrzdily. Jestliže ale tyto orgány přestanou plnit svou úlohu, zcela přirozeně se vrací původní model se všemi negativy. Takže namísto volání po potrestání těch s baseballkou raději volej po tom, aby naše policie a soudy začly dělat to, co dělat mají. Tam je chyba.

0/0
29.8.2009 18:28

Zapata

Re: Tak dobrá,

Nerozčiluj se. Psát  tady takové příspěvky je jako házet perly sviním. Už jsem to tu jedno upsal.

0/0
29.8.2009 22:48

naceradka.1

Re: Tak dobrá,

Máš pravdu pravdoucí. Ti hrdinové jsou jak z Divokého Západu, kolty proklatě nízko u pasu. A kdyby byli třeba stokrát "v právu", tohle tu nejde zavádět a tolerovat. Protože za chvilku se s heslem "rychlé spravedlnosti" chopí oprátky ti největší hajzlíci a budeme se všichni divit. I ušima.:-)

0/0
29.8.2009 17:26

Radek0075

Re: Tak dobrá,

Nikdo to tu nezavádí. Takhle je to totiž zavedeno už od pradávna a to po celém světě. Jen málokterej gauner s přeraženejma hnátama si jde stěžovat. To je ta novinka.

0/0
29.8.2009 17:35

naceradka.1

Re: Tak dobrá,

To by ses divil, jak jsou dneska gauneři chytří, případně právníci jejich rodiny. Jo časy se mění....

0/0
29.8.2009 17:39

Radek0075

Re: Tak dobrá,

To seš hodně mimo. Vůbec nechápeš o co běží. Pablb kterej ničí zrcátka, nebo píše na zeď Baníček si žádnýho pořádnýho právníka nikdy nevezme. Naopak nejvíc škod tyto lidé napáchají u nadnárodních společností kteří si dobrého právníka můžou najmout vždycky. A protože je potřeba tenhle xindl eliminovat, šance že se někdo s přeraženou hnatou bude domáhat "svých práv" je doopravdy mizivá. To že se jeden případ zmedializoval neznamená absolutně nic.

0/0
29.8.2009 17:52

Zapata

Re: Tak dobrá,

Ty jsi nějaký chytrý! Akorát nevím kde po celém světě.

0/0
29.8.2009 22:50

Vikina

Re: Tak dobrá,

Milý netboostere, to máš sice pravdu, má to jen malý háček - to vše platí v civilizovaném právním státě. A to my nejsme. Už V+W kdysi dali panstvu jasnou výstrahu ve smyslu "třeste se, když vlky žene z lesa hlad". Ta dnešní vládnoucí chamraď si stále myslí, že si může dovolit všechno. To si mysleli i ve Francii, než se ocitli pod gilotinou.

0/0
29.8.2009 18:12

jirkaknop

Re: Tak dobrá,

S Vámi a s pár dalšími lidmi bych šel dělat revoluci. Ne proto,že je nutná změna režimu,ale vykopat všechnu tu chamraď politickou,která z tohoto státu udělala bezprávní džungli..

0/0
29.8.2009 19:08

yntelygent:-)

Re: Tak dobrá,

Jiříku, práv tady má kdejaký haj.zl víc, než dost, co takhle povinnosti??? Kdo chce mít práva, musí mít i povinnosti a plnit si je!!!

0/0
29.8.2009 21:41

Fonon

situace mi připomněla jeden film

jmenoval se Přání smrti (je celkem 5 dílů), hlavní roli si zahrál Charles Bronson.

0/0
29.8.2009 17:02

CarolusIV

Jak to vidím já ?

Stát a společnost ovládá fašokomunistická skupina, která se snaží zdiskreditovat demokracii, aby se komunistická partaj  bez odporu národa mohla dostat k moci.

Tito zločinci, předstírající  humanismus, pronikli do politiky (Kocáb a další),  ovládli justici, (snížení trestu Vrchním soudem třem cikánům na směšné 2,5 roku)  a hlavně ovládli media. Televizi, redakce novin, ....

Až  zoufalství lidí dojde na samý konec toho co se dá vydržet, až lidi začnou říkat " k čertu s demokracií, která chrání jen zloděje a cikány..."  nabídne se KSČM jako záchrance před zdiskreditovanou a nenáviděnou demokracií.  Lidem slíbí, že s cikány zatočí, že cikáni budou makat nebo sedět jak dřív,  a mají volby "demokraticky" vyhrané.

Tohle velmi dobře funguje, jak vidíme z historie tzv. "Výmarské republiky".

0/0
29.8.2009 17:00

bull.terrier.pro.cenzora

Souhlasím s nimi,

nějaký parchant terorizuje okolí a Policie monitoruje a nic nedělá. Asi to bude nějaký pozitivně diskriminovaný parazit. Dobře udělali a nohy mu měli přerazit.

0/0
29.8.2009 16:41

CarolusIV

Nohy ne,

vaz.

0/0
29.8.2009 17:12

bull.terrier.pro.cenzora

Re: Nohy ne,

nebo ;-)

0/0
29.8.2009 17:33

jirkaknop

Všimněte si také "práce" Policie

jak ji popisuje ta mluvčí. Oni se ho chystají po sáhodlouhém vyšetřování obvinit. Takže,když někoho zmlátil , ukradl kolo atd. se dlouze vyšetřovalo. Mezitím,vědom si svojí beztrestnosti , dál a ještě drzeji , ten hajzl pokračoval. Myslím,že i dnes je zrychlené soudní řízení.Policie popadne hajzla,odvede k soudu a soud mu hned napaří 2-3 měsíce. A hned ho to přejde. nejsem si jist,že to jde tak jednoduše,ale nějaké změny tady byly. Protože nejsou peníze a protokoly,vyšetřovatel,soudy,vazby atd. stojí sakra hodně peněz..

0/0
29.8.2009 16:24

editi

Re: Všimněte si také "práce" Policie

Začni studovat tr, zákon a soudní zákon. Není li dostatek přímých či nepřímých důkazů, které uzavírají kruh, nelze pachatele odsoudit, i když všichni vědí, že to "asi" udělal. In dubio pro reo.;-D;-D;-D;-D

0/0
29.8.2009 16:41

Romale Shalom

Re: Všimněte si také "práce" Policie

Snad ti napadení pozanli, kdo je zmlátil. Není co řešit...

0/0
29.8.2009 16:47

CarolusIV

Pro ten případ je rizumné

toho cikánského gaunera nezmlátit ale umlátit.  Pak nemůže už vypovídat.  Na dně přehrady už teprv ne. Tak by to bylo rozumné. Nebylo by to ale politicky korektní, proto vás všechny musím před tím varovat,  aby mě soudruh cenzor nesmazal !

Takže milý poškození, zloděje JEN hladit !!!  Jak dlouho,  to víte. :-)

0/0
29.8.2009 17:07

Vikina

Re: Pro ten případ je rizumné

Carole, neblázni, za tohle Tě zabanují jedna dvě.

0/0
29.8.2009 18:22

karel60

Re: Pro ten případ je rizumné

Hladit až do úplného vyhlazení. R^

0/0
29.8.2009 18:28

jirkaknop

Re: Všimněte si také "práce" Policie

Já zákon znám. In dubio pro reo se uplatňuje u soudu. To nic nemění na nutnosti okamžitého soudního řešení. Ta spočívá v předvedení svědků proti pachateli ihned po činu /méně závažné tr.činy/. Není-li důvodná pochybnost (kruh je u nepřímých důkazů) , pak je vinen.

Jinak asi neznáte soudnictví - co třeba in dubio pro actor?

0/0
29.8.2009 19:14

editi

Toho

co držel v ruce tu basebolku zavřít na 15 let, a ti co mu pomáhali na 10 let, pak by se tu dodržoval zákon, který je v demokratickém systému uzákoněn a nad jehož rámec nikdo nemá dovoleno použít lynčování, byť možného viníka jiného tr. činu. ;-D;-D;-D;-D

0/0
29.8.2009 16:18

Radek0075

Re: Toho

A podle jakého zákona bys někoho kdo držel v ruce baseballku zavřela na 15 let, když taková sazba neni ani za vraždu? Už to někdo někdo řekl že seš kráva?:-)

0/0
29.8.2009 16:24

ivoš

Re: Toho

Když někdo na někoho zaútočí bejsbolkou, nedělá to v úmyslu pohladit ho. To se vážně má čekat na to, až oběť skončí v márnici? Už ti někdo řekl, že jsi vůl?

0/0
29.8.2009 16:32

editi

Re: Toho

Já už se to nesnažím těmto wohnoutům vysvětlovat. Inteligentní člověk to pochopí a ti ostatní, ať konají dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Jenom se někdy podivím, že i toho koho pokládám za inteligentního někdy ujede. Ale zloba je někdy svůdcem.;-D;-D;-D;-D

0/0
29.8.2009 16:36

Radek0075

Re: Toho

Já myslel že  důsležitý je co doopravdy člověk provede. Takže to že někoho zmlátil by se snad mělo posuzovat jako výtržnictví a pokud ho zranil tak jako ublížení na zdraví.....   Mě si to řekl jen ty a Edity a od vás dvou mě to mimořádně těší:-)

0/0
29.8.2009 16:39



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.